| Forfatter |
The Heroes! |
Qawl
Brugere

Antal indlæg: 2486
Bopæl: Ballerup
| Lagt på d. 29-07-2007 16:12 |
|
|

Varighed: 14 min og 46 sek.
Credits:
Traceur: Stefan.
Girl: Daniella.
Sleeping guy: Christian.
High Quality: 203mb (ca. 1t og 30mins downloading tid).
Low Quality: Coming soon.
(Navn - brugernavn):
Part 1: Simon og Nicklas - Sion.
Part 2: Nils - Klit.
Part 3: Jan Erik - Anton.
Part 4: Jim - Jammer.
Part 5: Peter - mor2004.
Part 6: Jesper - V34.
Part 7: Stefan, Steffen - Spank, Bla.

You type 525 characters per minute
You have 100 correct words and
you have 0 wrong words
http://speedtest.10-fast-fingers.com/
Redigeret af Qawl d. 29-12-2007 20:21 |
|
| Forfatter |
RE: The Heroes! |
MarkA
Brugere
Antal indlæg: 388
Bopæl: Nørresundby
| Lagt på d. 29-07-2007 16:25 |
|
|
Hold da kæft en roman! Jeg læser måske senere, og jeg vil måske være med.
hej. |
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 29-07-2007 16:34 |
|
|
Jeg vil gøre opmærksom på, at man kan trykke på; tryk her, ved de tre forskelige sektioner, for at få dem læst op, i stedet for selv at læse hele indlægget (som jeg ved er langt) igennem!

you have 0 wrong words
http://speedtest.10-fast-fingers.com/ |
|
| Forfatter |
Spank
Brugere

Antal indlæg: 399
Bopæl: Hobro (Nordjylland)
| Lagt på d. 29-07-2007 16:39 |
|
|
Uh dejligt at du lavede den der lyd ting.
- Jeg vil tale med Path om det, men regner stort med at tilmelde os/mig.
Glæder mig vildt meget.
Stay black!

"Parkour is not a rush, bitch"
"Flips is not parkour" - David Belle
"Flips is an important part of Parkour" - Daniel Ilabaca
".... Da jorden ikke var flad, opfandt man parkour" |
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 29-07-2007 16:43 |
|
|
Lyder fedt 
Det ville være fedt hvis i tager en del hver i Path (: Både fordi; så har vi allerede tre tilmeldinger, og så er det ikke tre Traceurs i én video... Men det er selvfølgelig jeres eget valg 

you have 0 wrong words
|
| Forfatter |
Woodo
Brugere

Antal indlæg: 540
Bopæl: Under din seng
| Lagt på d. 29-07-2007 18:49 |
|
|
Hmm.. Ved ik helt, hva jeg skal synes. Det er meget svært at forholde sig til noget man ik' ved hvad er. Og jeg har lidt svært ved at forstå hemmelighedskræmmeriet. Det er altså ikke en hollywood-film i er ved at lave.
Ser frem til at høre lidt mere om det.
Btw. Sry hvis mit indlæg var negativt, det var ik ment sådan.
The street is the most versatile canvas, so far
Come over to the light side, my young aprentice!]<-- Clicky, clicky. Five dollarh...
 |
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 29-07-2007 20:00 |
|
|
Woodo: Du kommer stadig først til, at høre selve plottet, når filmen er færdig...
Det her er den information du får og ikke mere, medmindre du aftaler med dig selv, at deltage...
Det er heller ikke, fordi det er SUPER hemmeligt, men det er fordi, så kan folk rende rundt og hygge sig med, at diskutere hvad det er, ligesom folk diskuterede, hvad der var i Tasken, inden det endelige resultat kom frem...
Såå ^^
Du skal ikke forvente mere information, som kan få dig til, at ombestemme dig, før projektet er færdigt...
Og mener ikke, at det bør være svært, at forholde sig til noget, som du ikke ved hvad er...
Bare prøv at kigge på videnskabsmænd; de undersøger ting, som de ikke ved hvad er, men når de så har undersøgt tingene nok, kan de komme til en konklusion og finde ud af hvad det er...
Du laver en video; som du ikke ved hvad handler om, men når alle prikkerne er sat sammen, giver det en helhed og du finder ud af, hvad det er...
/Du skal hele tiden forholde dig til ting, som du ikke kender til skolen, hvorfor er det så, så svært her?

you have 0 wrong words
Redigeret af Qawl d. 29-07-2007 20:11 |
|
| Forfatter |
Holm
Brugere

Antal indlæg: 1220
Bopæl: Skovlunde
| Lagt på d. 29-07-2007 20:26 |
|
|
Flotte dukker (:
"Don't think!" - Joey |
|
| Forfatter |
TENCHU
Brugere

Antal indlæg: 173
Bopæl: 3600
| Lagt på d. 29-07-2007 20:30 |
|
|
|
Woodo: Du kommer stadig først til, at høre selve plottet, når filmen er færdig...
Det her er den information du får og ikke mere, medmindre du aftaler med dig selv, at deltage...
Det er heller ikke, fordi det er SUPER hemmeligt, men det er fordi, så kan folk rende rundt og hygge sig med, at diskutere hvad det er, ligesom folk diskuterede, hvad der var i Tasken, inden det endelige resultat kom frem...
Såå ^^
Du skal ikke forvente mere information, som kan få dig til, at ombestemme dig, før projektet er færdigt...
Og mener ikke, at det bør være svært, at forholde sig til noget, som du ikke ved hvad er...
Bare prøv at kigge på videnskabsmænd; de undersøger ting, som de ikke ved hvad er, men når de så har undersøgt tingene nok, kan de komme til en konklusion og finde ud af hvad det er...
Du laver en video; som du ikke ved hvad handler om, men når alle prikkerne er sat sammen, giver det en helhed og du finder ud af, hvad det er...
/Du skal hele tiden forholde dig til ting, som du ikke kender til skolen, hvorfor er det så, så svært her?
ja okay den her post kommer udelukkend til at lyde negativt no doubt (: men lyt alligevel (:
hvis vi ikke ved hvad det er vi laver i videoen... hvem siger så at du ikke misbruger det til at .. lad os sige blasfemi.. at det vi "siger i telefonen" til den næste er en ordre på at nedslagte en person.. ja okay draberligt eksempel.. men håber du ved hvad jeg mener... det er som at give dig frihed til at klippe det sammen til noget okkult i sidste ende...
og ja dukkerne var lige prikken over i´et (:
og nej starter ikke en flamewar.. men vil bare gerne vide det
|
|
| Forfatter |
Woodo
Brugere

Antal indlæg: 540
Bopæl: Under din seng
| Lagt på d. 29-07-2007 20:37 |
|
|
|
Qawl skrev:
Såå ^^
WTF? . Tror du misforstod mig lidt (nok fordi jeg har udtrykt mig forkert, så no offence ). Whatev, det er for indviklet til at jeg gider at forklare det. Vil hellere træne, no offence.
Jeg har ik fundet ud af om jeg kan/vil deltage i projektet endnu.
Held og lykke med projektet, glæder mig til at se det færdige resultat..
Btw. Dit indlæg virkede nedladende da jeg læste det, men går ud fra at det ik var meningen.
The street is the most versatile canvas, so far
Come over to the light side, my young aprentice!]<-- Clicky, clicky. Five dollarh...

Redigeret af Woodo d. 29-07-2007 20:39 |
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 29-07-2007 20:55 |
|
|
TENCHU: Jeg synes jeg har gjort nok inde på den her hjemmeside, til at folk burde have tiltro nok til mig, uden at sætte spørgsmåltegn ved, om jeg vil bruge jeres materiale til, at lave et eller andet fucked op o.O
Jeg har ikke andet at give dig end mit ord på, at jeg ikke vil bruge dit materiale til et eller andet fucked på...
- Om du så vælger at tage det eller ej, kan jeg ikke se hvordan skal være mit problem...
Men finder det latterligt, at du/I tror jeg kunne finde på, at bruge det til et eller andet idiotisk...
Ordreren er godhjertet, ligesom hele dette projekt er ment, at være!
- Det er også bygget op omkring 'free hugs' kampagnen, og det er det eneste jeg kan sige, som måske vil få dig til at forståå, at det projektet kommer til, at sætte Traceurs i godt lys.. Hvorfor skulle jeg, af alle personer, ønske andet?
Dukkerne var for at gøre det så børnehave agtigt/letforståeligt, som overhovedet muligt... Ikke for, at rakke nogen ned, men for at jeg ikke skulle svare på en verden af spørgsmål bagefter...
Du/I ved... Parkour project for dummies ^^ (Stadig ikke ment nedladende).
Woodo: Okay; fair nok ^^
Tak skal du have...
Det virkede sikkert lige så nedladende, som dit gjorde på mig = Det var ikke nedladende ment.
Holm: Var du ikke bare gået spectator? o.O

you have 0 wrong words
Redigeret af Qawl d. 29-07-2007 20:58 |
|
| Forfatter |
Holm
Brugere

Antal indlæg: 1220
Bopæl: Skovlunde
| Lagt på d. 29-07-2007 22:18 |
|
|
Qawl. Tjoeh. lidt. det er lige nogle post jeg bare skal ha' skrevet en gang i mellem xD
"Don't think!" - Joey |
|
| Forfatter |
TENCHU
Brugere

| Lagt på d. 29-07-2007 22:20 |
|
|
|
TENCHU: Jeg synes jeg har gjort nok inde på den her hjemmeside, til at folk burde have tiltro nok til mig, uden at sætte spørgsmåltegn ved, om jeg vil bruge jeres materiale til, at lave et eller andet fucked op o.O
Jeg har ikke andet at give dig end mit ord på, at jeg ikke vil bruge dit materiale til et eller andet fucked på...
- Om du så vælger at tage det eller ej, kan jeg ikke se hvordan skal være mit problem...
Men finder det latterligt, at du/I tror jeg kunne finde på, at bruge det til et eller andet idiotisk...
Ordreren er godhjertet, ligesom hele dette projekt er ment, at være!
- Det er også bygget op omkring 'free hugs' kampagnen, og det er det eneste jeg kan sige, som måske vil få dig til at forståå, at det projektet kommer til, at sætte Traceurs i godt lys.. Hvorfor skulle jeg, af alle personer, ønske andet?
nope... men det KUNNE hænde (: er ikke så meget for at lægge ting ud på nettet der kan misbruges hvis du hvad jeg mener... og nej du ville sikkert ikke lave noget ondt med det... men stadig væk hvem siger du ikke er 34 bjarne der bor derhjemme og vil klippe det sammen til noget gotisk... okayh ligmeget ... men nej er ikke så frisk på det....
synes dukkerne var meget fede forresten (: det er præcis sådan tingene skal forklares... maximum koncentration! (:
|
|
| Forfatter |
Sakse
Brugere

Antal indlæg: 1228
Bopæl: Overalt
| Lagt på d. 30-07-2007 01:41 |
|
|
(Jeg har skrevet min sidste seriøse besked, så her kommer et kendt citat (jeg mener dog ikke det er det rigtige at gøre, men meget populært blandt unge)).
"If you don't trust anybody, they can't stab you in the back."
(.trekrof rednev enengeT ...tfirks erdnim dem evirks ennuk nam diG
.arfeden go snælgab ted sæL ...aj åN .tnem tdno tetni ,ted råtsrof ekki I ås ,ksissur åp) ?ome edgas red negoN
EDIT: enaf dem der red med fa nE.
Kom til træning i Radiatorfabrikken! - Hørkær 1b, Herlev. Hver torsdag kl. 19 - 22
It is more important to know where you are going than to get there quickly.
Redigeret af Sakse d. 30-07-2007 01:42 |
|
| Forfatter |
Jammer
Brugere

Antal indlæg: 180
| Lagt på d. 30-07-2007 09:33 |
|
|
Det er altid fedt med sådan et projekt 
Nu er jeg lidt for doven til at høre eller læse det, så jeg ved ikke om svaret på det spørgsmål jeg har står der.
Men.... hvorfor lige "heroes"? |
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 30-07-2007 22:22 |
|
|
TENCHU: Efter al den tid troede jeg du havde mere tiltro til mig... Men okay...
Okay ^^
(Er du paranoid? - Seriøst spørgsmål...)
Jammer: Tak og håber du vil være med til det Jo flere erfarene, jo bedre 
"The Heroes" er endnu en del af puslespillet til plottet, som vil give mening, når filmen er færdig...
Men uden, at sige for meget, håber jeg også, at navnet henleder folks tanker i retning af, at det er en film om os som "the good guys" og derfor ikke noget dårligt ^^

you have 0 wrong words
|
| Forfatter |
Bla
Brugere

Antal indlæg: 1043
Bopæl: Hobro, Nordjylland
| Lagt på d. 30-07-2007 22:24 |
|
|
Pfff... Jo, hvorfor ikke (:
Jeg skal nok være med - Alene :D
Så får du lidt mere at gøre med (:
You type 522 characters per minute
You have 96 correct words
and you have 3 wrong words
|
| Forfatter |
Qawl
Brugere

| Lagt på d. 30-07-2007 22:32 |
|
|
Super Bla Er jeg glad for, at høre 

you have 0 wrong words
|
| Forfatter |
TENCHU
Brugere

| Lagt på d. 31-07-2007 01:26 |
|
|
paranoid? nai... i watch mi steps! (: ... vil ikke rode mig ud i noget snas... som du jo gør qawl... din autonome! ej okay (: nej er bare ikke så glad for tanken om at skulle give noget som jeg ikke kender nogne grund til (: ikke at du kan lave blasfemi eller stødende materiale ud fra en PK video... men princippet... altså.. læse det med småt når man skriver under... på noget.. problemet er bare lol (: jeg har ikke detm ed småt (:.... og btw.... er selv igang med et stort video projekt.. så det bliver jeg nød til at få gjort noget ved (: håber da at folk vil donere til det (:
nå jo.. hvis du vil være the good stuff.. så vil jeg være overlord og være den onde i filmen (:
Redigeret af TENCHU d. 31-07-2007 01:57 |
|
| Forfatter |
Spank
Brugere

Antal indlæg: 399
Bopæl: Hobro (Nordjylland)
| Lagt på d. 31-07-2007 02:01 |
|
|
Fair nok, men lad os ikke ødelægge den gode stemning :)
Path er frisk og om det bliver 2 eller 3 film, vides endnu ikke.
Stay black!

"Parkour is not a rush, bitch"
"Flips is not parkour" - David Belle
"Flips is an important part of Parkour" - Daniel Ilabaca
".... Da jorden ikke var flad, opfandt man parkour" |
|