Antal indlæg: 1595 Bopæl: Amager Urban Tilmeldt: 17.10.06
Lagt på d. 04-01-2008 14:13
(Undskyld Martin og Peter, at jeg publicerede det før jer.. kunne bare ikke lade være.. er SÅ spændt.. )
jer der var på EG '07 ved det sikkert allerede.. til alle jer andre kan jeg afsløre at EG '08 er blevet fastlagt !!
European Gathering for Streetmovement 2008 vil igen i år forgå på Gerlev Idrætshøjskole (slagelse - sjælland).
Gathringen vare fra søndag d. 3. august til lørdag d. 9. august.
vil skyde på der er undervisning lige som sidste år.. man-tir-tor-fre. og fri træning resten af tiden.
det koster 2200 at bo på sovesal og 3150 at bo på (delt?) dobbeltværrelse.
tilmelder man sig 5 personer samtidig, får man 20% rabat.
er man under 18 år skal man have skriftelig tilladelse fra sine forældre/værge for at deltage..
af undervisere er der vores egne
Mikkel Kromann Thisen
Sebastian Louis Peronard
Peter Lund
Martin Kallesøe
af gæsterunderviserne i år bliver.. Parkour:
Laurent Piemontesi, (Yamakasi)
Yann Hnautra, (Yamakasi)
Chau Belle (Yamakasi) og/eller Williams Belle
Daniel Ilabaca, (Urban Heroes) Tricking:
Anis Cheurfa, (Loopkicks)
Chris Devera, (Loopkicks)
det er nogle af verdens bedste Traceurs og trickers de her..
er sikker på at Martin og Peter kan skrive meget mere omkring konceptet og hvad EG er.. når de får tid.. så.. vi må vente i spænding..
---------------------------
samler lige alt info..
For at tilmelde dig til EG 2008 gør sådan her !!
Før du tilmelder dig:
-start med at find ud af om du kan komme med..
-er du under 18 år, så spørg dine forældre om du godt må
Betaling:
-på et tidspunkt modtager du 2 girokort.. 1 på 500 kr. og 1 på resten af beløbet.
-dét på 500 kr. betaler du med det samme.. når det er betalt er din tilmeldning og plads på EG 2008 sikret !
-dét girokort på resten af beløbet skal betales SENEST 4 uger før (dvs. senest lørdag d. 5. juli), men du kan også vælge at betale det med det samme.
Når du tager afsted:
-er du under 18 år. skal du have en skriftelig tilladelse med af dine forældre når du tager til kurset.. det er et stykke papir hvor dine forældre skriver at de ved du tager afsted på EG 2008 og at du har fået lov af dem.
-der udover skal du medbringe en sovepose, de træningstøj, håndklæde, badetøj, toiletgrej og hvad du ellers har brug for.
Ekstra info:
-Der er nu ikke flere pladser tilbage til unge under 18 år.. I kan jo prøve at ringe ind til dem, måske er I heldige.. men lad være med at regne med noget.
Følges derned:
Kan ikke huske hvad Floyd/the gray ace har sagt..
men nu har jeg tjekket det..
og..
for alle der har lyst til at følges, så er tidsplanen som følger..
Tidsplan:
kl. 14.30 vi mødes på københavns hovedebanegård under uret (inde i midten, foran mc.D),
kl. 15.00 afgår Toget, IC 153, mod Lindholm,
kl. 15.50 ankommer vi til Slagelse st.,
kl. 15.59 køre vores bus 87,
kl. 16.12 burde vi så være ankommet til Gerlev idrætshøjskole.
Tog priser: KBH-Slagelse
barn, 12-15 år: 50 kr.
ung, kræver ungdomskort: 50 kr.
voksen: 99 kr.
oveni det kommer der evt. udgifter til bussen, hvis ens togbillet ikke gælder, det kan I spørge om når I køber jeres tog billet.
Hvis man vil være sikker på en siddeplads, kan man bestille pladsbillet til turen KBH-slagelse, MEN, pladsbilletten gælder kun én bestemt afgang, så hvis I bliver forsinket eller andet er det bad luck, og I øvrigt så kommer folk til at sidde 100 forskellige steder i toget, hvis ikke det bliver koordineret internt, en pladsbillet koster 20 kr.
vel mødt..
håber at se en masse af jer igen fra sidste år.. + en masse nye..
vi havde en hamrende fed gathering og oplevelse sidste år.. og det blir så nice at være tilbage igen.. !
er der andre end mig der kommer herfra.. ?
tilmeldte herfra siden pt:
Urban, Ronex, Dan, Lestoffe, Link, Docloc, Krudte, Floyd, Ash, Flyer, Sion, Qawl, Stingetan, Ox, Ccschmidt, MuttenXd, F-we, Vester
Antal indlæg: 1228 Bopæl: Overalt Tilmeldt: 13.12.05
Lagt på d. 04-01-2008 16:13
Nu må vi lige se tiden an. Alt afhængig af skole o.l. kan det godt være, at jeg tager med.
Kom til træning i Radiatorfabrikken! - Hørkær 1b, Herlev. Hver torsdag kl. 19 - 22
It is more important to know where you are going than to get there quickly.
Jeg Var der også sidste år . Og kan Ikke andet end at foreslå det for alle!! Det er Noget af det bedste træning/undervisning Nogeninde.. Og så har man det herre sjovt/fedt !!!
Ps ., DER ER FOR LIDT KØD!!!!
The Fastest Way From A to B Will Always Be A Straight Line But Since This Isn't Always Possible ... Parkour.
Støt Kampen Mod Global Opvarmning
I Take What I Need And Earn What I Want - Floyd Romanoff
Train To Improve, Not To Impress. - Floyd Romanoff
Gider Altid Træne Parkour Med Dem Der Kontakter mig .. Men De her dage skal jeg noget Mandag-16:30-20:00 Torsdag- til kl 21:30 Lørdag-09:00-14:00 .. Jeg skylder dig en vingummi hvis du ringer og jeg ikke kan.. =D (udover de her tider)
Antal indlæg: 712 Bopæl: KBH 2300 Amager / Malmö Svägertorp Tilmeldt: 04.10.07
Lagt på d. 04-01-2008 18:47
Urban skrev:(Undskyld Martin og Peter, at jeg publicerede det før jer.. kunne bare ikke lade være.. er SÅ spændt.. )
En eller anden skulle jo gøre det
Jeg håber bare ikke at det er vigtigt at vi træner flips, dem går jeg slet ikke op i for at være ærlig, til gengæld går jeg ekstra meget op i vaults og vault kombinations
JEG SKAL MED HÅBER JEG WOO
orv jeg er i tvivl dette er første dag jeg ved om dette her
Jo flere dage der går jo større chance for jeg kommer (føler jeg)
Jeg ser også om Ali skal med (jeg syntes jeg har hørt ham tale meget om sådan noget og jeg tror det var dette her)
Antal indlæg: 174 Bopæl: Oppe i vores alle sammens superstjernes bagdel! Tilmeldt: 09.10.07
Lagt på d. 04-01-2008 20:11
AAAAARHH! Ilja nu kan jeg ikke sove af spænding Men håber rigtig meget på at kunne komme. Har stenet videoerne fra EG 07 siden de kom ud så jeg ser frem til at se mig selv i de kommende Meeeeeeen hvor gammel skal man mindst være.
Antal indlæg: 256 Bopæl: Jyderup Tilmeldt: 22.02.07
Lagt på d. 04-01-2008 22:04
Jeg tænker på virkelig at få gruppe rabat her!
Jeg mener hvis man nu laver en liste man kan blive skrevet på, så kan man selv om man ikke kender disse personer og ikke har andre at følges med, blive sat i en gruppe, på en 5 personer, her fra sitet.
Jeg vil vildt gerne med jeg har lige fortalt min mor lidt om det hun er nu noget skeptisk [Nok mest på grund af prisen, men jeg kan jo selv betale ]
"Thanks to the best, for being the best and showing us what we are capable of!"
(Citat af Bøggild AKA Ryu)
"There's no sutch thing an a perfect world!
It can always get better!"
(Citat af Moi)
Antal indlæg: 672 Bopæl: Rødovre Tilmeldt: 23.06.07
Lagt på d. 04-01-2008 23:46
Ja, jeg overvejer også stærkt at tage med, men det er mit første år på gymnasiet, og ved ikke hvor smart det er at blive væk i den første uge,
men må lige se om der ikke lige er en sen skolestart
Antal indlæg: 174 Bopæl: Oppe i vores alle sammens superstjernes bagdel! Tilmeldt: 09.10.07
Lagt på d. 05-01-2008 10:41
Glem det jeg skrev 3 indlæg oppe. Det her må jeg sgu bare ikke gå glip af Skal lige plage lidt mere og få sparet nogle penge op men ellers så er jeg med Ronex!
Antal indlæg: 727 Bopæl: Herlev: Hjortespring Tilmeldt: 20.02.07
Lagt på d. 05-01-2008 17:16
Tak Flash.. Okay Da det er Mega Usandsyndeligt at jeg ikke skal med så ..
Grupperabat Gruppe 1 Floyd/The Grey Ace
Skriv en PM/PB eller skriv her hvis i er med på noget grupperabat.
The Fastest Way From A to B Will Always Be A Straight Line But Since This Isn't Always Possible ... Parkour.
Gider Altid Træne Parkour Med Dem Der Kontakter mig .. Men De her dage skal jeg noget Mandag-16:30-20:00 Torsdag- til kl 21:30 Lørdag-09:00-14:00 .. Jeg skylder dig en vingummi hvis du ringer og jeg ikke kan.. =D (udover de her tider)
Antal indlæg: 727 Bopæl: Herlev: Hjortespring Tilmeldt: 20.02.07
Lagt på d. 05-01-2008 17:18
Angående forældre tilladelsen . Så Havde jeg bare et stykke skriftligt papir med. .. selvom det aldrig blev tjekket.. dog meget smart.. gør det samme i år.
Tror ikke der er en minimum alder . Men Man Bør Vide At Yann Og Laurent Er De Bedste og hårdeste trænere man nogensinde får , . Så Man skal være klar på lidt af hvert.. syntes jeg .